جـــــــــک ســـــــری یــــــــازدهـــــــــم

به گوگلي خوش آمديد همين حالا مي توانيد عضو شده يا خدمات و محصولات خود را تبليغ كنيد.

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت
یک شعر تقدیم به تو دوست خوبم:

باز وحیدرضا آمد و گل گفت

با شعور قشنگ بلبل گفت

گفت قربان گفتنش اما

کمی ذره ذره و شل گفت

بگذر از فهم ما حضرت آقا

این دو سه بیت را شریفی گل گفت

 
 

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*
نظرﺗﻮﻥ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ وحیدرضا مدیر جامع ترین وبلاگ جک ایران  ﭼﯿﻪ؟

 ۱- ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮبه
 ۲- خیلی ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮبه
 ۳- ﻋﺎﻟیه
 ۴- ﻓﻮﻕ اﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍس
 ۵- ﻫﻤﻪ ﻣﻮﺍﺭﺩ

 تورو خدا ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﯿﺪ ، گزینه های مورد نظر خودتون رو با دقت انتخاب کنید باور کنید  ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﭘﺬﯾﺮﻡ

   ¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*

    

یه وقت نظر ندینا موستون خراب میشه تازه برای پوست بدنتون هم ضرر داره

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 
 
داداشم داشت سر بابام داد میزد حسابی داشتن باهم دعوا میکردن
من یهو غیرتی شدم پاشدم جلو داداشم گفتم
آخه کره خر ، توله سگ ، پدرسگ با بابا درست صحبت کن
.
.
.
.
کلا فضای خونه آروم شد
فقط نفهمیدم چرا از ارث محروم شدم عایا ؟

( ابتکار جک از وحیدرضا )
 

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*
با مخاطب خاص اس بازی میکردم
اصلا یه جک هایی میداد که ننه بابای من باید واسه درک بهتر جک هاش
دو ترم تنظیم خانواده پاس کنن
بعد بهش میگم دمت گرم ...شما هم بله دیگه ؟
.
.
.
.
جواب داده : مرض بیشعور من بسیجی ام چی فکر کردی با خودت
اس بازی فرق میکنه
.
.
.
.
نه خدایی دیوار کجاس بکوبم سرمو بهش
( ابتکار جک  از وحیدرضا )

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 
 
امروز بعد از گذشت ۹ روز از تحویل سال تازه پیام تبریک آقای روحانی واسم اومده
.
.
.
.
یعنی من دهک چندم جامعه هستم
.
.
.
.
 یعنی من افغانیم  خب    .
.
.
.

  سرراهیم.......


¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*
 
 
داداشم امروز رفته مصاحبه برای استخدام تو یه ارگان دولتی و خیلی مذهبی :

پرسیدن : امسال سال چیه؟

 جواب داده :

 سال اسب

نمیدونم چرا بیرونش کردند

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*
 
 
اقای روحانی شما سه بار به دوس دختر من پیام تبریک عید فرستادید لطفا از زندگی من بکشید بیرون

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 
 
من هرموقه میرم دسشویی عمومی،
.
.
.
.
از اون یارویی که دم در میشینه پول میگیره میپرسم
.
 
.
 
.
.
 
.

 کارت خوان پارسیان دارید یا نه

اگه نداشته باشه نمیرم جیش کنم
.
.
.
.
شوخی که نیست،  قضیه ی سفر به دور دنیاست :|

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 
 
این روزا فقط کم مونده تو تلویزیون زیرنویس کنن: هرکی یارانه بگیره خره :|
 
 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

گل در اومد از حموم سنبل در اومد از حموم
 
.
.
.
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 آواز پدرم بعد از در اومدن از حموم :))

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 
 
وقتی دلم میگیره میرم سمت پیانو
 
.
 
.
 
.
.

 بعدش می بینم پیانو ندارم برمیگردم

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩ:

 " ﮐﻠﯽ ﭘﺴﺮ ﺑﺎ ﺗﮏ ﺗﮏ ﻧﻔﺲ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﻣﺮﺩﻥ"

 ﮐﺎﻣﻨﺖ ﺩﺍﺩﻡ خب ﭼﺮﺍ ﯾﻪ ﺧﻤﯿﺮ ﺩﻧﺪﻭﻥ خوﺏ ﻧﻤﯿﺨﺮﯼ ﺁﺧﻪ؟؟؟ !!!

 بلاکم کرد
 

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*
 
سه دسته از آدما هستن که خیلی رو مُـــخن

 1- اونایی که وقتی داری فیلم می بینی فکر میکنن تو نمی فهمی و هی واست توضیح میدن

 2- اونایی که وقتی کنارت ایستادن برای اینکه حواست به حرفاشون باشه هی با آرنج به پهلوت میزنن

 3- و اونایی که وقتی داری با تلفن صحبت میکنی هی میپرسن کیه؟ کیه؟
 
 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

دارم میمیرم از تشنگی!

 ولی حوصله ندارم تا آشپز خونه برم!
.
.
.
 به نظرتون آب توی اتو بهداشتی تره یا آکواریوم؟!
 
 

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*
ما پارسال عید نرفتیم آمریکا

:(

امسالم تصمیم گرفتیم نریم ایتالیا کلاً ما اینجوری هستیم
هر سال تصمیم میگیریم یکی از کشورای خارجو نریم!

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

مورد داشتیم که دختره استاتوس زده : همه پسرا مزخرفن!! اوسگول اولی : خیلی باحال بود !
 اوسگول دومی : با اینکه پسرم ولی باهات موافقم!
 اوسگول سومی : وای چقدر قشنگ می نویسی عمق نوشته هات رو دوس دارم
.
.
.
روی صحبت من بیشتر با اون اوسگول عزیز،اوسگول چهار هستش اینو واسه چی share کردی !!!؟

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*
 
دختره استاتوس زده: فرهاد من کجاست که ببیند لیلی در آتش عشقش خاکستر شده
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 .
 
.

 .
 
.
 
.

 والا تا اون جا که من خبر دارم فرهاد چشمش دنبال شیرین بود نه لیلی تورو خدا قبل شکست عشقی خوردن یه کم در حوزه ادبیات مطالعه کنید


¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 
 
یارو عکس پسر خالشو گذاشته که تو امریکا بورسیه گرفته هه هه  ملت به چه چیزایی افنخار میکنن
.
.
.
ما تو فامیل یکی رو داریم میتونه جمله “اسب حیوان نجیبیست” رو کامل با آروغ بگه
.
.
.
 
 
اینا افتخاره، اینا ارزشه  ! :))

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*
 
عاغا اینو بگم ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ دخدره واسه ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮﻑ ﭘﺎﮎ کن  ﺳﺮﯾﻌﺘﺮﮐﺎﺭ ﮐﻨﻪ ﮔﺎﺯ ﻣﯿﺪﺍده
 
 

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*

عاغا یه بنده خدارو بردن گزینش هرچی سوال دینی پرسیدن بلد نبود
مصاحبه کننده عصبانی شد گفت بابا دیگه فاتحه که بلدی بخونی ؟
طرف گفت: آره ما پنجشنبه ها همش میریم قبرستون سر مزار
مصاحبه کننده گفت خدا رو شکر الان یه فاتحه بخون
طرف با صدای یواش گفت:

 پسپسپسپس ... خدا بیامرزش

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*
  
دقـت کـردین !؟ بـعضیا انـقدر بـا دقـت تـخمه میـخورن کـه انـگار میـخوان بـابـت پـوستاش رسـید بـگیرن
 

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*
ﺩﯾﺸﺐ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺩﻋﻮﺍ ﮐﻪ ﺁﺭﻩ ﻣﻦ ﻣﻄﻤﺌﻨﻢ ﺗﻮ ﺑﺎ ﮐﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯼ ﻫﺴﺘﯽ !

ﺍﻭﻧﻢ ﺁﺧﺮﺵ ﮔﻔﺖ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﺻﻼ ﺍﮔﻪ ﺷﮏ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﯿﺎ ﺧﻄﺎﻣﻮﻥُ ﺑﺎﻫﻢ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﯿﻢ !

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﺁﺑﺮﻭﻡ ﺩﺭ ﺧﻄﺮﻩ ﺑﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻧﻪ ﻋﺸﻘﻢ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﺎﻣﻞ ﺩﺍﺭﻡ ، ﻓﻘﻂ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻟﻮﺱ ﮐﻨﻢ ﺑﺮﺍﺕ
 

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

اوووف مای گاد من خیلی هپی ام.
 خدا رو تنکس
همه چی اوکیه
واااو تهران چقدر چینج شده
 قبلا این میدونه اینجا نبود

«منولوگ پسر عمه ی اینجانب در بازگشت از سفر۳ روزه از ارمنستان»

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 
 
دیشب هر چقدر منتظر ایرانسل شدم بهم اس نداد

ظاهرا رابطه ی ما فقط کاریه و من راجع به رابطمون دچار سوء تفاهم شده بودم
 

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

مورد داشتیم :
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 .
 
.
 
.
 
.

 دختره قبل از اینکه بینیشو عمل کنه

 تو استخر کرال پشت میرفته ،

 همه فرار کردن !!!! فک کردن کوسه داره میاد
 
 

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*
هیچ لذتی بالاتر از خندوندن فرد در حال نماز نیست ! خدایا مارا ببخش و بیامرز خیلی از این کصافت کاریا کردم

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

یه ﻏﻮﻝ ﻣﯿﺮﻩ ﻣﺸﻬﺪ
.
.
.
 
.
 
.
 
ﻣﯿﺸﻪ ﻣﺸﻐﻮﻝ :)))

ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺁﺧﻪ ﭼﺮﺍ ﻣﻨﻮ ﺍﻧﻘﺪ ﺑﺎ نمک ﺁﻓﺮﻳﺪﯼ؟؟

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

ﺗﺒﻠﯿﻎ ﺩﺭﺧﺘﻜﺎﺭﻱ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭﯼ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻩ:

.
 
.
 
.
 ﻫﻤﻮﻃﻦ ﻗﻠﯿﺎﻧﯽ؛ ﻧﻬﺎﻝ ﺍﻣﺮﻭﺯ، ﺫﻏﺎﻝ ﻓﺮﺩﺍﺳﺖ! ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﮑﺎﺭ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﭽﺎﻕ...

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*
 
ایا از آشنایان و بستگان نزدیک خود بی خبر هستید ؟
چند سالی هست که آنها را ندیدده اید ؟ .
.
.
.
.
.
کافیست یک بار با مخاطب خاص خود در سطح شهر ظاهر شوید
آنگاه اموات پدر مادرتم میبینی چه برسه به فک و فامیل
والا

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

-پسرم اون چهارتا سیم که آویزونه رو میبینی
.
.
.
آره -خب
.
.
.
دوتاشو بردار
.
.
.
 برداشتم -
.
.
.
چیزی حس نمیکنی
.
.
.
 نه -
.
.
.
حالت خوبه
.
.
.
 آره -
.
.
.
خب پس به اون دوتای دیگه اصلا دس نزن برق داره!
.
.
.
منو بابام موقع تعمیر برق خونه
بهزیستی از کدوم طرفه عایا؟

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*
 
مـــورد داشتیم دختره موقع رانندگی میخواسته کـــــلاج بگیــره
 
.
.

.
.
.

.
غرورش اجازه نداده گفته اون بــاید منـو بگیـره

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*
 
تلویزیون ال جی
 تبلیغ ساخته...
به مشتریان به ازای هر گل ایران تو جام جهانی جایزه میده!!!
خو لامصب بگو جایزه نمیدم خودتو راحت کن دیگه
 
 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

حدیث سال 93:

 
همانطور با آجیل دیگران رفتار کنید، که دوست دارید با آجیل شما  رفتار کنند

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

نقش منشی در فیلم های ایرانی:
- آقای رییس من بهشون گفتم شما جلسه دارین ولی ایشون...
- اشکالی نداره، شما بفرمایید
 

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

ارضـــــــا یــعــنــی چـــه؟؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
عکس العمل فردی که رضا را درخیابان میبینید و میگوید: عِه رضا....

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*
 
به يکی ميگن خسته نباشي
ميگه اگه باشم چه گهي ميخوري

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

به استقلالیه میگن درد عشق بدتره یا درد دندون ؟
میگه هنوز تو دربی ۶ تا گل نخوردی


¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*

  
یه دوست دخدر نداریم بمــالیم بهش . . . . . . . . . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. . . نه ببخشین ببالیم بهش ... منحرفاااااااااا.
 
 

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

ﺁﻫﻨﮓ ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﮔﻠﺰﺍﺭ

ﺧﯿﻠﯽ ﻗﺸﻨﮕﻪ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﺍﻭﻧﺠﺎﺵ
 
ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺨﻮﻧﻪ

 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 
 
 
فال حافظ گرفتیم،
تو شعرش از زلفِ یار و معشوق و جام و باده و  شراب و اینا همش گفته،
اون پایین تو تفسیرش


نوشته در خواندن نماز کاهلی نکن
 

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 
 
میگن آدمای جذاب حافظه ی ضعیفی دارن …
.
.
 
.
.
.
.
.
.
ببخشید چی داشتم می گفتم ؟

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`*   
 
آیا صبح تا شب در فیس بوک و اینترنت علاف هستید؟
آیا هر ماه پست های جدید جامع ترین وبلاگ جک ایران را میخوانید ؟
آیا هر روز شما مثل روزهای دیگر است؟
آیا هیچ پیشرفتی نداری؟
.
.
.
.
.
.
ما هیچ پیشنهادی نداریم!
 
!
خداشاهده ماهم مثل شماییم



¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

استاد شیمی سرکلاس با کلی انرژی داشت درس میداد گفت از هیدروژن به اکسیژن از اکسیژن به نیتروژن!

یهو یکی از ته کلاس گفت:نیتروژن به گوشم

از وبلاگ سمیرا
 
 

¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

به بابام میگم اگه من بمیرم چیکار میکنی؟! میگه بی سر و صدا تو باغچه خاکت میکنم یارانت قطع نشه!! یعنی ی تعریف جدید از عاطفه پدری ارائه داده

از وبلاگ سمیرا
 
 
¸¸.•*´•..•`*•.¸  ¸¸.•*´•..•`*•.¸¸¸.•*´•..•`* 

مورد داشتیم ترقه انداختن جلو پای پسره گفته : ایششششش...بیشعورای کصافط!!

از وبلاگ سمیرا
 
 
 




:: بازدید از این مطلب : 822
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 5 خرداد 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی